Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29190
Title: | Οι στρατηγικές ρύθμισης συναισθήματος και η ενσυναίσθηση ως παράγοντες επιρροής της διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας των ειδικών παιδαγωγών The effect of the ability of emotion regulation and the empathy of special pedagogues and teachers on their self-efficacy beliefs |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Ενσυναίσθηση |
Keywords: | Ειδικοί παιδαγωγοί,Διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα,Ενσυναίσθηση,Ρύθμιση συναισθήματος,Γνωστική επανεκτίμηση,Εκφραστική καταστολή,Special pedagogues,Self-efficacy beliefs,Empathy,Emotion regulation,Cognitive reappraisal,Emotional suppression |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29190 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2903 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΧΑΪΤΑ ΜΑΡΘΑ 2018.pdf | 2.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License