Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧάιτα, Μάρθαel
dc.date.accessioned2018-11-16T08:07:55Z-
dc.date.available2018-11-16T08:07:55Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29190-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2903-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΕιδικοί παιδαγωγοίel
dc.subjectΔιδακτική αυτοαποτελεσματικότηταel
dc.subjectΕνσυναίσθησηel
dc.subjectΡύθμιση συναισθήματοςel
dc.subjectΓνωστική επανεκτίμησηel
dc.subjectΕκφραστική καταστολήel
dc.subjectSpecial pedagoguesen
dc.subjectSelf-efficacy beliefsen
dc.subjectEmpathyen
dc.subjectEmotion regulationen
dc.subjectCognitive reappraisalen
dc.subjectEmotional suppressionen
dc.titleΟι στρατηγικές ρύθμισης συναισθήματος και η ενσυναίσθηση ως παράγοντες επιρροής της διδακτικής αυτοαποτελεσματικότητας των ειδικών παιδαγωγώνel
dc.titleThe effect of the ability of emotion regulation and the empathy of special pedagogues and teachers on their self-efficacy beliefsen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕνσυναίσθησηel
heal.dateAvailable2018-11-16T08:08:55Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 86-100el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της επίδρασης των στρατηγικών ρύθμισης συναισθήματος και της ενσυναίσθησης των ειδικών Παιδαγωγών, στην διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα τους. Συγκεκριμένα, επιχειρούμε να εξετάσουμε ποιές στρατηγικές ρύθμισης και ελέγχου τού συναισθήματος χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί, αν έχουν υψηλή ενσυναίσθηση και αν αυτοί οι δύο παράγοντες επηρεάζουν την διδακτική τους αυτοαποτελεσματικότητα. Το δείγμα αποτέλεσαν διακόσια τριάντα δύο (232) εκπαιδευτικοί (116 ειδικοί εκπαιδευτικοί και 116 εκπαιδευτικοί) που εργάζονταν σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και σε γενικά σχολεία των περιοχών της Δυτικής Μακεδονίας και της Ηπείρου. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε είναι το ερωτηματολόγιο το οποίο χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο διερευνά εάν ο ερωτώμενος χρησιμοποιεί για την ρύθμιση του συναισθήματός του τη “γνωστική επανεκτίμηση” ή την “εκφραστική καταστολή”, το δεύτερο διερευνά τα επίπεδα της ενσυναίσθησης του και το τρίτο την διδακτική αυτοαποτελεσματικότητα. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με το στατιστικό πακέτο SPSS. Τα αποτελέσματα μπορούν να αξιοποιηθούν στο σχεδιασμό προγραμμάτων ενδυνάμωσης των ειδικών Παιδαγωγών και εκπαιδευτικών, προκειμένου να είναι αποτελεσματικότερο το παρεχόμενο έργο τους.el
heal.abstractThe purpose of this research is to investigate the effect of the ability of emotion regulation and the empathy of special pedagogues and teachers on their selfefficacy beliefs. Particularly, it is attempted to examine which strategies are used by teachers for regulating and controlling emotion if they have high empathy and whether these two factors affect their self-efficacy beliefs. The sample consisted of two hundred and thirty-two (232) teachers (116 specialist teachers and 116 teachers) working in special education and training schools and general schools in the regions of Western Macedonia and Epirus. A questionnaire was used as a research tool, divided into three parts. The first one explores whether the respondent uses cognitive reappraisal or emotional suppression to regulate his emotion, the second explores empathy and the third the teaching self-efficacy (self-efficacy beliefs). The data was processed using the SPSS statistical packet. The results can be used in the design of empowerment programs for special Pedagogues and teachers in order to make their work more effective.en
heal.advisorNameΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΣούλης, Σπυρίδων-Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΦύκαρης, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages162 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΧΑΪΤΑ ΜΑΡΘΑ 2018.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons