Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29182
Title: Η ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης μέσω της διδασκαλίας λεξιλογίου σε παιδιά με περιορισμένες γλωσσικές εμπειρίες
Enhancement of reading comprehension through vocabulary instruction in children with limited linguistic experiences
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Λεξιλόγιο
Keywords: Λεξιλόγιο,Αναγνωστική κατανόηση,Φτωχοί αναγνώστες,Γλωσσικές εμπειρίες,Διδασκαλία λεξιλογίου,Vocabulary,Reading comprehension,Poor readers,Linguistic experiences,Vocabulary instruction
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29182
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2899
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΛΩΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2018.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons