Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛώλη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2018-11-15T07:18:34Z-
dc.date.available2018-11-15T07:18:34Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/29182-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2899-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΛεξιλόγιοel
dc.subjectΑναγνωστική κατανόησηel
dc.subjectΦτωχοί αναγνώστεςel
dc.subjectΓλωσσικές εμπειρίεςel
dc.subjectΔιδασκαλία λεξιλογίουel
dc.subjectVocabularyen
dc.subjectReading comprehensionen
dc.subjectPoor readersen
dc.subjectLinguistic experiencesen
dc.subjectVocabulary instructionen
dc.titleΗ ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης μέσω της διδασκαλίας λεξιλογίου σε παιδιά με περιορισμένες γλωσσικές εμπειρίεςel
dc.titleEnhancement of reading comprehension through vocabulary instruction in children with limited linguistic experiencesen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΛεξιλόγιοel
heal.dateAvailable2018-11-15T07:19:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 110-119el
heal.abstractΟι μαθητές με περιορισμένο λεξιλόγιο αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατανόηση του νοήματος ενός γραπτού κειμένου. Η παρούσα έρευνα αποτελεί μία μελέτη περίπτωσης που έχει ως σκοπό την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης μέσω της διδασκαλίας λεξιλογίου παιδιών με περιορισμένες γλωσσικές εμπειρίες. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν οχτώ μαθητές τρίτης δημοτικού, οι οποίοι διαχωρίστηκαν στην πειραματική ομάδα και στην ομάδα ελέγχου. Επιχειρήθηκε μία αρχική αξιολόγηση του επιπέδου του λεξιλογίου τους και της αναγνωστικής τους κατανόησης. Έπειτα, η πειραματική ομάδα έλαβε συστηματική διδασκαλία λεξιλογίου και στο τέλος υλοποιήθηκε μία επαναξιολόγηση και στις δύο ομάδες. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι στην τελική αξιολόγηση οι μαθητές της πειραματικής ομάδας είχαν υψηλότερες επιδόσεις στον τομέα του λεξιλογίου και της αναγνωστικής κατανόησης συγκριτικά με την ομάδα ελέγχου. Συμπεραίνεται λοιπόν, ότι η συστηματική διδασκαλία λεξιλογίου σε μαθητές με περιορισμένες γλωσσικές εμπειρίες ενισχύει τόσο το επίπεδο του λεξιλογίου τους όσο και την αναγνωστική τους κατανόηση.el
heal.abstractStudents with poor vocabulary have difficulty understanding written text. The purpose of the present case study is the enhancement of reading comprehension through vocabulary instruction in children with limited linguistic experiences. The sample of the study consisted of eight children from third grade, which were separated in two groups, instruction group and control group. At first, an initial assessment of vocabulary and reading comprehension was attempted. Afterwards, instruction group received a systematic vocabulary instruction and at the end a reassessment took place in both groups. The results indicated that in the reassessment students of the instruction group had higher achievement in vocabulary and in comprehension comparatively to control group. In conclusion, a systematic vocabulary instruction in children with limited linguistic experiences enhances vocabulary and reading comprehension as well.en
heal.advisorNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΜορφίδη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΦύκαρης, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΣούλης, Σπυρίδωνel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages128 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΛΩΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 2018.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons