Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28985| Title: | Ψυχοεκπαιδευτική παρέμβαση για τη μείωση του φαινομένου του χαρούμενου θύτη σε παιδιά προσχολικής ηλικίας |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
| Subject classification: | Ενσυνείδητη εκμάθηση |
| Keywords: | Ενσυνειδησία,Επικοινωνιακή προσέγγιση,Ηθικά συναισθήματα,Θεωρία του νου,Κατανόηση της ενοχής,Συναισθηματική επάρκεια,Το φαινόμενο του χαρούμενου θύτη,Ψυχοεκπαιδευτικό πρόγραμμα,Conscience,Conversational approach,Emotion comprehension,Happy victimizer phenomenon,Moral emotions,Psychoeducational program,Theory of mind,Understanding of guilt |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28985 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2541 |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΔΕΛΛΙΟΥ ΜΑΡΙΝΑ 2018.pdf | 921.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License