Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28907
Alternative title / Subtitle: ένας παράγοντας διαμόρφωσης της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αξιολόγηση Μαθητών
Keywords: Αξιολόγηση με σκοπό τη μάθηση,Παράγοντες επιρροής,Πρακτικές αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών,Μαθητές,Ανάληψη ευθυνών,Assessment for learning,Assessment practices,Students,Responsibility for learning
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28907
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2497
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΜΠΕΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 2017.pdf1.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons