Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28171
Title: Η αξιολόγηση της διαδικασίας ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τη διαχείριση του θυμού και την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές δημοτικού σχολείου
The evaluation of the process of a psycho-educational program on anger management and the strengthening of social skills of primary school students.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Θυμός στα παιδιά
Κοινωνικές δεξιότητες
Keywords: Θεραπευτική συμμαχία,Αντίληψη σχέσης με συντονίστρια,θυμός,Κοινωνικές δεξιότητες,Therapeutic alliance,Understanding relationship with coordinator,Anger,Social skills
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28171
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2303
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΑΤΣΙΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ 2017.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons