Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28171| Title: | Η αξιολόγηση της διαδικασίας ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τη διαχείριση του θυμού και την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές δημοτικού σχολείου The evaluation of the process of a psycho-educational program on anger management and the strengthening of social skills of primary school students. |
| Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
| Subject classification: | Θυμός στα παιδιά Κοινωνικές δεξιότητες |
| Keywords: | Θεραπευτική συμμαχία,Αντίληψη σχέσης με συντονίστρια,θυμός,Κοινωνικές δεξιότητες,Therapeutic alliance,Understanding relationship with coordinator,Anger,Social skills |
| URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28171 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2303 |
| Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Μ.Ε. ΚΑΤΣΙΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ 2017.pdf | 1.96 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License