Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28170
Title: Εφαρμογή και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας ενός ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για την διαχείριση του θυμού και την ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων μαθητών δημοτικού σχολείου
Implementation and evaluation of the effectiveness of a psycho-educational program for anger management and social skills strengthening in primary school
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Θυμός στα παιδιά
Κοινωνικές δεξιότητες
Keywords: Κοινωνικές δεξιότητες,Διαχείριση θυμού,Παιδιά Β’ & Γ τάξης δημοτικού σχολείου,Ψυχοεκπαιδευτκές ομάδες,Social skills,Anger management,Second & third grade primary school students,Psychoeducational groups
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28170
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2283
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΑΛΥΒΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 2017.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons