Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28068
Title: | Η συμβολή της εργαζόμενης μνήμης και των κινήτρων στην αναγνωστική κατανόηση μαθητών δημοτικού The contribution of working memory and motivation to elementary student's reading comprehension |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Αναγνωστική κατανόηση |
Keywords: | Αναγνωστική κατανόηση,Κυριολεκτική κατανόηση,Συναγωγή συμπερασμών,Κατανόηση της παρομοίωσης,Έλεγχος της κατανόησης,Εργαζόμενη μνήνη,Κίνητρα μάθησης,Κίνητρα για ανάγνωση,Reading comprehension,Literal comprehension,Inference making,Simile comprehension,Comprehension monitoring,Working memory,Reading motivation,Self-regulation,Intrinsic motivation,Extrinsic motivation |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28068 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2091 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΒΗΧΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 2017.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License