Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28068
Title: Η συμβολή της εργαζόμενης μνήμης και των κινήτρων στην αναγνωστική κατανόηση μαθητών δημοτικού
The contribution of working memory and motivation to elementary student's reading comprehension
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αναγνωστική κατανόηση
Keywords: Αναγνωστική κατανόηση,Κυριολεκτική κατανόηση,Συναγωγή συμπερασμών,Κατανόηση της παρομοίωσης,Έλεγχος της κατανόησης,Εργαζόμενη μνήνη,Κίνητρα μάθησης,Κίνητρα για ανάγνωση,Reading comprehension,Literal comprehension,Inference making,Simile comprehension,Comprehension monitoring,Working memory,Reading motivation,Self-regulation,Intrinsic motivation,Extrinsic motivation
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28068
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2091
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΒΗΧΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 2017.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons