Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28063
Title: | Η σχέση των επιμέρους ρόλων στον εκφοβισμό και στον κυβερνοεκφοβισμό με τη συναισθηματική νοημοσύνη σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου The relationship of the various roles to bullying and cyberbullying and emotional intelligence in a sample of high school students |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Subject classification: | Εκφοβισμός |
Keywords: | Εκφοβισμός,Κυβερνοεκφοβισμός,Συμμετοχικοί ρόλοι,Συναισθηματική νοημοσύνη,Bullying,Cyberbullying,Participant roles,Emotional intelligence |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28063 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2129 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΤΣΑΛΤΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ 2017.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License