Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28063
Title: Η σχέση των επιμέρους ρόλων στον εκφοβισμό και στον κυβερνοεκφοβισμό με τη συναισθηματική νοημοσύνη σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου
The relationship of the various roles to bullying and cyberbullying and emotional intelligence in a sample of high school students
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Εκφοβισμός
Keywords: Εκφοβισμός,Κυβερνοεκφοβισμός,Συμμετοχικοί ρόλοι,Συναισθηματική νοημοσύνη,Bullying,Cyberbullying,Participant roles,Emotional intelligence
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/28063
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.2129
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΤΣΑΛΤΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ 2017.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons