Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27982
Title: Συναισθηματική νοημοσύνη των εκπαιδευτικών
The effect of emotional intelligence of teachers'
Alternative title / Subtitle: η επίδραση της στην αίσθηση αυτοαποτελεσματικότητας, τη διαχείριση της τάξης, του άγχους και της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπαιδευτικών
self-efficacy, level of stress, burnout and their practises on classroom management
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Συναισθηματική νοημοσύνη
Σχολική τάξη -- Διαχείρηση
Keywords: Συναισθηματική νοημοσύνη,Εκπαιδευτικοί,Αυτοαποτελεσματικότητα,Διαχείριση τάξης,Επαγγελματική εξουθένωση,Emotional intelligence,Self-efficacy,Classroom management,Burnout and stress
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27982
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1967
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε ΤΣΑΡΟΥΧΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 2017.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons