Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27918
Title: Η χρήση των αναλογιών ως διδακτικό εργαλείο για την επεξήγηση βασικών εννοιών της φυσικής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
The use of analogies as a teaching tool for explaining the basic concepts of physics in university education
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Subject classification: Αναλογία
Φυσική -- Σπουδή και διδασκαλία (Ανώτατη)
Keywords: Αναλογία,Διδακτικό εργαλείο,Σχολικό εγχειρίδιο,Ανάλυση περιεχομένου,Αναλογικός συλλογισμός,Analogy,Teaching tool,Textbook,Content analysis,Analogical reasoning
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/27918
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.1945
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΔΕ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΧΑΡΙΤΩΝΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ 2016.pdf6.8 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons