Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/15017
Title: | Oral and Moral Expression in Language Settings -Implied Teaching Dilemmas in Literacy Acquisition:An empirical psychological phenomenological study (EPP) of 7-to 9 -Year-Old Greek Children s Ethical Reflection on Creative Storytelling: προφορικότητα και ηθική έκφραση σε γλωσσικό περιβάλλον- διδακτικά διλήμματα στην εκμάθηση της μητρικής γλώσσας, μία εμπειρική φαινομενολογική ψυχολογική μελέτη με παιδιά 7-9 ετών για τις ηθικές κρίσεις που διατυπώνουν κατά τη δημιουργική αφήγηση ιστοριών |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Keywords: | children, ethics, phenomenology, creative storytelling, oral lan- guage, teaching |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/15017 |
Link: | http://uoi.academia.edu/SmaragdaPapadopoulou/Papers/526550/Oral_and_Moral_Expression_in_Language_Settings-Implied_Dilemmas_in_Literacy_Acquisition_An_empirical_phenomenological_study_of_7-to_9-Year-Old_Greek_ |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License