Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14981
Title: Spelling errors and vocabulary: how logn term memory is related to three methods of teaching spelling: implications for learning difficulties: τα ορθογραφικά λάθη και το λεξιλόγιο: πώς η μακροπρόθεσμη μνήμη συσχετίζεται με τρεις μεθόδους διδασκαλίας της ορθογραφίας
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Keywords: Spelling, errors, visual / meaning making / emotional learning, long term memory, vocabulary, orthography
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14981
ISSN: 1940-9494
Publisher: Intellectbase International Consortium
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons