Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14981
Title: | Spelling errors and vocabulary: how logn term memory is related to three methods of teaching spelling: implications for learning difficulties: τα ορθογραφικά λάθη και το λεξιλόγιο: πώς η μακροπρόθεσμη μνήμη συσχετίζεται με τρεις μεθόδους διδασκαλίας της ορθογραφίας |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Keywords: | Spelling, errors, visual / meaning making / emotional learning, long term memory, vocabulary, orthography |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14981 |
ISSN: | 1940-9494 |
Publisher: | Intellectbase International Consortium |
Appears in Collections: | Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά) |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License