Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
dc.date.accessioned2015-11-24T17:45:09Z-
dc.date.available2015-11-24T17:45:09Z-
dc.identifier.issn1940-9494-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/14981-
dc.rightsDefault Licence-
dc.subjectSpelling, errors, visual / meaning making / emotional learning, long term memory, vocabulary, orthographyen
dc.titleSpelling errors and vocabulary: how logn term memory is related to three methods of teaching spelling: implications for learning difficulties: τα ορθογραφικά λάθη και το λεξιλόγιο: πώς η μακροπρόθεσμη μνήμη συσχετίζεται με τρεις μεθόδους διδασκαλίας της ορθογραφίαςen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.languageen-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2008-
heal.publisherIntellectbase International Consortiumen
heal.journalNameReview of Higher Education and Self-Learningen
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilityTRUE-
Appears in Collections:Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά ( Ανοικτά)

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons