Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1235
Title: | Η έννοια των μαθησιακών δυσκολιών στο λόγο των δασκάλων σε δύο ελληνικά σχολεία:πραγματικότητα ή κατασκευή;μια ερμηνευτική προσέγγιση |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας. Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. |
Subject classification: | Εκπαίδευση |
Keywords: | Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες,Μαθησιακές δυσκολίες |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1235 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.309 |
Link: | Μ.Ε. ΤΕΣ 2015 |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
M.E.-TΕΣΤΕΜΠΑΣΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License