Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1235
Title: Η έννοια των μαθησιακών δυσκολιών στο λόγο των δασκάλων σε δύο ελληνικά σχολεία:πραγματικότητα ή κατασκευή;μια ερμηνευτική προσέγγιση
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας. Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας.
Subject classification: Εκπαίδευση
Keywords: Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες,Μαθησιακές δυσκολίες
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1235
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.309
Link: Μ.Ε. ΤΕΣ 2015
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E.-TΕΣΤΕΜΠΑΣΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons