Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤεστεμπασίδου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2015-10-22T09:33:03Z-
dc.date.available2015-10-22T09:33:03Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/1235-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.309-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΗ έννοια των μαθησιακών δυσκολιών στο λόγο των δασκάλων σε δύο ελληνικά σχολεία:πραγματικότητα ή κατασκευή;μια ερμηνευτική προσέγγισηel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.identifier.secondaryΜ.Ε. ΤΕΣ 2015-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας. Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας.el
heal.publicationDate2015-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 78-72 σ.el
heal.advisorNameBENINCASA, LUCIANAother
heal.committeeMemberName--
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας. Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας.el
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages132 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΠΨ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E.-TΕΣΤΕΜΠΑΣΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.pdf1.33 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons