Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8997
Title: Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.Μελέτη περίπτωσης mercedes Ιωαννίδης.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Μάρκετινγκ
Marketing
Keywords: Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις,Small and medium business,Ρόλος μάρκετινγκ,Marketing role
Issue Date: 11-Jun-2018
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8997
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons