Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8997
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΙωαννίδου, Ελένη-Στυλιανήel
dc.date.accessioned2018-06-11T09:05:35Z-
dc.date.available2018-06-11T09:05:35Z-
dc.date.issued2018-06-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8997-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜικρές και μεσαίες επιχειρήσειςel
dc.subjectSmall and medium businessel
dc.subjectΡόλος μάρκετινγκel
dc.subjectMarketing roleel
dc.titleΟ ρόλος του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.Μελέτη περίπτωσης mercedes Ιωαννίδης.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1557el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:52:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-06-08-
heal.bibliographicCitationΙωαννίδου,Ε. ,2018.Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης mercedes Ιωαννίδης.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΗ συμβολή του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις είναι απόλυτα εμπεριστατωμένη στην παγκόσμια βιβλιογραφία. Ωστόσο, ο ρόλος που διαδραματίζει το μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν είναι ακόμα ξεκάθαρος. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις χαρακτηρίζονται από διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τις μεγάλες επιχειρήσεις τα οποία συνήθως μπαίνουν εμπόδιο στην υιοθέτηση της έννοιας του μάρκετινγκ. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια στροφή των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη χρήση λειτουργιών του μάρκετινγκ για την ανάπτυξή τους. Η παρούσα έρευνα στοχεύει στη διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ μέσα από μια μελέτη περίπτωσης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης. Τα αποτελέσματα της δείχνουν ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση θεωρεί τον τομέα του μάρκετινγκ σημαντικό κομμάτι της επιχειρησιακής της λειτουργίας και το έχει υιοθετήσει στην επιχειρηματική πρακτική της.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages61-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons