Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7980
Title: Σχεσιακό μάρκετινγκ και προγράμματα ανταμοιβής τραπεζών. Η περίπτωση go4more της Εθνικής Τράπεζας.
Relationship marketing and bank loyalty programs – the case of go4more of the National Bank.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Σχεσιακό μάρκετινγκ
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Υπηρεσίες πελατών
Relationship marketing
Banks and banking -- Customer services
Keywords: Προγράμματα επιβράβευσης τραπεζών,Ανταμοιβή πελατών τραπεζών,Προγράμματα ανταμοιβής πελατών,Εθνική Τράπεζα,go4more πρόγραμμα επιβράβευσης
Issue Date: 1-Dec-2017
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7980
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ntatsas, D._MAF_2017.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.21 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons