Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7980
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝτάτσας, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2017-12-01T06:59:03Z-
dc.date.available2017-12-01T06:59:03Z-
dc.date.issued2017-12-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7980-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠρογράμματα επιβράβευσης τραπεζώνel
dc.subjectΑνταμοιβή πελατών τραπεζώνel
dc.subjectΠρογράμματα ανταμοιβής πελατώνel
dc.subjectΕθνική Τράπεζαel
dc.subjectgo4more πρόγραμμα επιβράβευσηςel
dc.titleΣχεσιακό μάρκετινγκ και προγράμματα ανταμοιβής τραπεζών. Η περίπτωση go4more της Εθνικής Τράπεζας.el
dc.titleRelationship marketing and bank loyalty programs – the case of go4more of the National Bank.en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF Α/Α 0051el
heal.classificationΣχεσιακό μάρκετινγκel
heal.classificationΤράπεζες και τραπεζικές εργασίες -- Υπηρεσίες πελατώνel
heal.classificationRelationship marketingen
heal.classificationBanks and banking -- Customer servicesen
heal.dateAvailable2024-01-06T13:20:05Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-10-
heal.bibliographicCitationΝτάτσας, Δ., 2017. Σχεσιακό μάρκετινγκ και προγράμματα ανταμοιβής τραπεζών. Η περίπτωση go4more της Εθνικής Τράπεζας. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια ο χαρακτήρας των τραπεζών έχει αλλάξει δραματικά, ένεκα των συνεχών εξελίξεων τόσο σε κοινωνικό όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο. Η παγκοσμιοποίηση οδηγεί τις εξελίξεις και οι τράπεζες δεν έχουν παρά να προσαρμόζονται σε αυτό το μεταβαλλόμενο και διαρκώς ανταγωνιστικό περιβάλλον. Πέρα από την αλλαγή στις παρεχόμενες υπηρεσίες και τη δημιουργία νέων σύγχρονων προϊόντων, δημιουργήθηκε η ανάγκη έμφασης στην ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών επεκτείνοντας και αναβιώνοντας την έννοια του μάρκετινγκ. Δημιουργείται έτσι το σχεσιακό μάρκετινγκ, η προσωπική τραπεζική και περαιτέρω τα προγραμμάτα επιβράβευσης πελατών, για τη εξασφάλιση μακροπρόθεσμων σχέσεων ζωής και αφοσίωσης με τους πελάτες αποσκοπώντας στην απόκτηση μεριδίου αγοράς και κατ’ επέκτηση την επιβίωση των τραπεζών σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές συνθήκες. Στην παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στο μάρκετινγκ γενικά και στο τραπεζικό μάρκετινγκ ιδιαίτερα, ενώ στη συνέχεια αναλύεται η έννοια του σχεσιακού μάρκετινγκ και τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών. Τέλος, μελετάται το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών Go4More της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε.el
heal.abstractRecently, the character of banks has changed dramatically due to constant developments both in social and technological terms. Globalization is prevailing and banks can only adapt to this changing and ever-competitive environment. Beyond the change in services and the creation of new modern products, the need for emphasis on customer service quality has been created, expanding and reviving the concept of marketing. Relationship marketing, personal banking, and customer loyalty programs are created to establish long-term life relationships and loyalty with customers in order to secure a market share and to achieve the survival of banks in highly competitive conditions. In this work, we study marketing in general and banking marketing in particular, and the concept of relationship marketing and customer loyalty programs are analyzed. Finally, the customer loyalty program Go4More of National Bank of Greece SA is being studied.en
heal.advisorNameΓκίκας, Γρηγόριοςel
heal.committeeMemberNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages109-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ntatsas, D._MAF_2017.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.21 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons