Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6270
Title: Η δομική ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ (marketing plan): μελέτη περίπτωσης του ηλεκτρονικού καταστήματος Plaisio.gr, έρευνα πεδίου για το προφίλ και τις απόψεις των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Ηλεκτρονικό εμπόριο
Keywords: Μάρκετινγκ,Διαδικτυακό μάρκετινγκ,Ηλεκτρονικό κατάστημα,Δικτυακός τόπος,Ικανοποίηση,Ανάγκες,Πελάτης,Απόδοση
Issue Date: 8-Dec-2016
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6270
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
log_20120512.pdfΠτυχιακή εργασία2.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons