Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧαλέπη, Ουρανίαel
dc.date.accessioned2016-12-08T09:33:47Z-
dc.date.available2016-12-08T09:33:47Z-
dc.date.issued2016-12-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6270-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subjectΗλεκτρονικό κατάστημαel
dc.subjectΔικτυακός τόποςel
dc.subjectΙκανοποίησηel
dc.subjectΑνάγκεςel
dc.subjectΠελάτηςel
dc.subjectΑπόδοσηel
dc.titleΗ δομική ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ (marketing plan): μελέτη περίπτωσης του ηλεκτρονικού καταστήματος Plaisio.gr, έρευνα πεδίου για το προφίλ και τις απόψεις των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματοςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής -- Α/Α 0512el
heal.classificationΗλεκτρονικό εμπόριοel
heal.dateAvailable2024-01-07T20:21:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2012-
heal.bibliographicCitationΧαλέπη, Ο., 2012. Η δομική ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ (marketing plan): μελέτη περίπτωσης του ηλεκτρονικού καταστήματος Plaisio.gr, έρευνα πεδίου για το προφίλ και τις απόψεις των πελατών του ηλεκτρονικού καταστήματος. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής.el
heal.abstractΜέχρι πριν από μερικά χρόνια κανείς δε θα μπορούσε να φανταστεί ότι θα πραγματοποιούσε τις αγορές του χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθεί κάποιο κατάστημα, αλλά παραγγέλνοντας τα προϊόντα που επιθυμεί από το σπίτι ή το χώρο εργασίας του και παραλαμβάνοντάς τα στο χώρο και στην ώρα που επιθυμεί. Οι πωλήσεις από απόσταση (χωρίς αναγκαστική φυσική παρουσία στο κατάστημα) αποτελούν αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο ένα αρκετά ελκυστικό πεδίο δραστηριοποίησης των εταιρειών όσον αφορά στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας μέσω Internet. Πολλά τέτοια «Ηλεκτρονικά Καταστήματα» παρουσιάζουν τον δυναμικό χαρακτήρα αυτού του νέου καναλιού προώθησης και πώλησης προϊόντων, παράλληλα με τη σταδιακή υιοθέτηση μιας τέτοιας πρακτικής από πλευράς των καταναλωτών. Στην συγκεκριμένη εργασία, μελετάται η περίπτωση του σχεδιασμού του Marketing Plan ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, του «plaisio.gr» με σκοπό να κατανοηθεί σε βάθος η εφαρμογή του διαδικτυακού μάρκετινγκ, μιας μορφής μάρκετινγκ προσαρμοσμένης στις ανάγκες της σύγχρονης επιχειρηματικότητας. Περαιτέρω, διενεργείται μια έρευνα καταγραφής των απόψεων ενός συνόλου πελατών σε ένα από τα πιο δημοφιλή Ηλεκτρονικά Καταστήματα, το προαναφερόμενο (plaisio.gr), που δραστηριοποιείται στον χώρο της τεχνολογίας Πανελλαδικά. Τα συμπεράσματα τα οποία προκύπτουν συμβάλλουν στη λήψη αποφάσεων βελτιστοποίησης και στις μελλοντικές διορθωτικές ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβεί ο δικτυακός τόπος του ηλεκτρονικού καταστήματος ώστε να προσθέσει συγκεκριμένες υπηρεσίες ή να στηρίξει μελλοντικά συγκεκριμένες υπηρεσίες και ομάδες χρηστών.el
heal.advisorNameΠαπαβλασόπουλος, Σπυρίδωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages184-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
log_20120512.pdfΠτυχιακή εργασία2.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons