Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6044
Title: Πολυπαραγοντική προσέγγιση αναπτυξιακών διαταραχών σε επίπεδο διάγνωσης: μελέτη περίπτωσης παιδιού ηλικίας 3-7 ετών με διαταραχή στις μαθησιακές δυσκολίες.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Ειδική Αγωγή
Keywords: Μαθησιακές δυσκολίες,Δυσλεξία,Διαγνωστικά εργαλεία,Πρώιμη παρέμβαση
Issue Date: 7-Nov-2016
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/6044
Link: Πτυχιακή εργασία
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LOGO.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons