Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛαμπρούση, Δήμητραel
dc.date.accessioned2014-07-08T13:09:48Z-
dc.date.available2014-07-08T13:09:48Z-
dc.date.issued2014-07-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/564-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕρευνητικά εργαλείαel
dc.subjectΑξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιώνel
dc.subjectΠαιδιάel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΑθηνά τεστel
dc.titleΘεωρητικό υπόβαθρο, ανασκόπηση και χορήγηση ερευνητικών εργαλείων αξιολόγησης μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:11:44Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2009-
heal.abstractΕίναι πολύ δύσκολο να περιγράψεις να δώσεις απαντήσεις σε ερωτήματα όπως, τι αποτελεί μαθησιακό πρόβλημα, ποια είναι η φυσιολογική εξέλιξη του μαθητή κατά την συνολική του μαθησιακή πορεία, καθώς και ποια δυναμικά επηρεάζουν αυτή του την εξέλιξη. Στόχος της εργασίας αυτής είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τον όρο Μαθησιακές Δυσκολίες γιατί το πρόβλημα των μαθησιακών δυσκολιών δεν είναι απλά αυτό που αντικαθρεφτίζεται στον «κακό», «άτακτο», μη ελέγξιμο μαθητή. Η ρίζα του προβλήματος είναι πίσω από την έκφραση των συναισθημάτων αντίδρασης του μαθητή. Σκοπός μας είναι μία απλή αλλά περιεκτική περιγραφή της προβληματικής έτσι ώστε να κατανοηθεί το πολυδιάστατο του χαρακτήρα της, να διασαφηνιστούν κάποια δεδομένα και να μπορεί κάθε ειδικός και μη ειδικός να συνδέει και να κωδικοποιεί κάποια χαρακτηριστικά συμπτωματολογίας με την αιτιογένεσή τους. Επίσης αναλύονται κάποια σταθμισμένα και μη σταθμισμένα τεστ αξιολόγησης Μαθησιακών Δυσκολιών και περιγράφεται αναλυτικότερα το ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης, το οποίο χρησιμοποιήθηκε στα πλαίσια αυτής της έρευνας. Αυτό θα δώσει μια νέα ώθηση, όσον αφορά τον τρόπο αντιμετώπισης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και θα δώσει μια νέα κατεύθυνση στο πώς μπορούν να προσφέρουν οι ειδικοί που ασχολούνται με την εκπαίδευση των παιδιών αυτών, περισσότερο ποιοτικές και εύστοχες λύσεις. Συνοδευτικά του θεωρητικού εγχειριδίου παρέχεται υποστηρικτικά ένα ενδεικτικό παράρτημα ασκήσεων με σκοπό να αποτελέσει περισσότερο ένα βήμα κατασκευής εργαλείων και δείγμα παροχής ιδεών για την αντιμετώπιση των προβληματικών εκφραστικών συμπεριφορών των μαθησιακών αδυναμιών.el
heal.advisorNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.committeeMemberNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.committeeMemberNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.committeeMemberNameΠέσχος, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages140-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2009200.pdfΠτυχιακή εργασία3.51 MBAdobe PDFView/Open
lgt_2009200a.pdfΠαρουσίαση844.99 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons