Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12946
Title: Μάρκετινγκ απομακρυσμένων τουριστικών περιοχών με τη χρήση web 2.0: Μελέτη περίπτωσης των Οθωνών.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Μάρκετινγκ
Marketing
Keywords: Αειφόρος ανάπτυξη,Sustainabledevelopment
Issue Date: 23-Jun-2021
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12946
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons