Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚασίμης, Αγγελος- Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2021-06-23T08:40:18Z-
dc.date.available2021-06-23T08:40:18Z-
dc.date.issued2021-06-23-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12946-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑειφόρος ανάπτυξηel
dc.subjectSustainabledevelopmenten
dc.titleΜάρκετινγκ απομακρυσμένων τουριστικών περιοχών με τη χρήση web 2.0: Μελέτη περίπτωσης των Οθωνών.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1732el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T19:50:18Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-06-11-
heal.bibliographicCitationΚασίμης.Α. ,2021. Μάρκετινγκ απομακρυσμένων τουριστικών περιοχών με τη χρήση web 2.0: Μελέτη περίπτωσης των Οθωνών. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη περίπτωσης της ανάδειξης τουαπομακρυσμένου προορισμού των Οθωνών, μέσω των τεχνολογιών συμμετοχικούδιαδικτύου (Web 2.0). Οι Οθωνοί είναι ένα από τα τρία Διαπόντια νησιά στα βορειοδυτικάτης Κερκύρας. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται οι όροι «Web 2.0», μάρκετινγκπροορισμού και ψηφιακό μάρκετινγκ και παρατηρούνται οι εφαρμογές τους στοντουρισμό και στην προώθηση των προορισμών. Ακόμη, παρατηρούνται οι δυνατότητες,αλλά και τα προβλήματα και οι προκλήσεις των μηχανισμών αυτών. Στο δεύτεροκεφάλαιο παρατίθεται η μεθοδολογία της έρευνας και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκανγια να υλοποιηθεί, όπως και μία περιγραφή του νησιού των Οθωνών. Το τρίτο κεφάλαιοαναφέρεται στην ανάπτυξη ψηφιακής πλατφόρμας για την ανάδειξη του απομακρυσμένουπροορισμού. Ειδικότερα, γίνεται η περιγραφή των προκλήσεων των συγκεκριμένωνπεριοχών, περιγραφή της μελλοντικής ιστοσελίδας και οι ευκαιρίες και προοπτικές πουδημιουργούνται. Στο τελευταίο κεφάλαιο αποτυπώνονται τα συμπεράσματα της μελέτηςαυτής και απαντάται το ερώτημα του πώς η «Web 2.0» τεχνολογία οδηγεί στην ανάπτυξητου απομακρυσμένου προορισμού των Οθωνών.el
heal.advisorNameΜυλωνάς, Ναούμel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages56-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons