Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12925
Title: Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στη καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων - ποια στρατηγική πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις για την ομαλή μετάβαση στη νέα πραγματικότητα
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Ηλεκτρονικό εμπόριο
E-commerce
Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή,Consumer behavior
Issue Date: 8-Jun-2021
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12925
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons