Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρπούζου, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2021-06-08T09:47:38Z-
dc.date.available2021-06-08T09:47:38Z-
dc.date.issued2021-06-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12925-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectConsumer behavioren
dc.titleΗ επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στη καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων - ποια στρατηγική πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις για την ομαλή μετάβαση στη νέα πραγματικότηταel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1728el
heal.classificationΗλεκτρονικό εμπόριοel
heal.classificationE-commerceen
heal.dateAvailable2024-01-06T19:40:31Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2021-06-04-
heal.bibliographicCitationΚαρπούζου,Π. ,2021. Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στη καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων - ποια στρατηγική πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις για την ομαλή μετάβαση στη νέα πραγματικότητα. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΣκοπός της παρούσαςεργασίας είναι να αναλύσει την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, ποια είναι τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του, καθώς επίσης να διερευνηθούν οι δυνατότητες που δίνει στις επιχειρήσεις.Επίσης, θα μελετηθείη μετάβαση από τα φυσικά καταστήματα πώλησης στα ηλεκτρονικά. Ποιες είναι οι ευκαιρίες αλλά και ποιες οι επιλογές των επιχειρήσεων που έχουν στραφεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ήταν προετοιμασμένοι γιααυτή τη μετάβαση, και ποια στρατηγική ακολούθησαν.Στη συνέχεια θα γίνει ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή και πιο συγκεκριμένα του Έλληνα καταναλωτή.Τέλος θα δούμε μια μελέτη περίπτωσηςμιας επιτυχημένης μετάβασης Ελληνικής εταιρείας σε e-εταιρεία.el
heal.advisorNameΠαπαδιονυσίου, Ευαγγελίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages56-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons