Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1272
Title: Το μάρκετινγκ ως μέσο προβολής και διαφήμισης προϊόντων στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Keywords: Επιχειρήσεις,Προϊόντα,Διαφημίσεις,Χρηματοδότηση,Επενδύσεις,Ανάπτυξη πωλήσεων
Issue Date: 25-Aug-2014
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1272
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tlp_000095.pdfΠτυχιακή εργασία513.84 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons