Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛάλου, Ασημούλαel
dc.date.accessioned2014-08-25T11:22:26Z-
dc.date.available2014-08-25T11:22:26Z-
dc.date.issued2014-08-25-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1272-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.subjectΠροϊόνταel
dc.subjectΔιαφημίσειςel
dc.subjectΧρηματοδότησηel
dc.subjectΕπενδύσειςel
dc.subjectΑνάπτυξη πωλήσεωνel
dc.titleΤο μάρκετινγκ ως μέσο προβολής και διαφήμισης προϊόντων στις μικρομεσαίες επιχειρήσειςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationΜικρομεσαίες επιχειρήσειςel
heal.dateAvailable2024-01-10T23:08:19Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2004-
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησηςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages83-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tlp_000095.pdfΠτυχιακή εργασία513.84 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons