Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12033
Title: Η επίδραση των αξιολογήσεων στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Ηλεκτρονικό εμπόριο
E-commerce
Keywords: Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ,E-marketing,Διαδικτυακές αγορές,Online shopping
Issue Date: 26-Jan-2021
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12033
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons