Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣκλάβη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2021-01-26T06:34:20Z-
dc.date.available2021-01-26T06:34:20Z-
dc.date.issued2021-01-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/12033-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΗλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.subjectE-marketingen
dc.subjectΔιαδικτυακές αγορέςel
dc.subjectOnline shoppingen
dc.titleΗ επίδραση των αξιολογήσεων στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1694el
heal.classificationΗλεκτρονικό εμπόριοel
heal.classificationE-commerceen
heal.dateAvailable2024-01-06T18:04:12Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-09-30-
heal.bibliographicCitationΣκλάβη,Α. ,2020. Η επίδραση των αξιολογήσεων στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής εργασίας είναι να μελετηθεί η επίδραση που έχουν οι διαδικτυακές αξιολογήσεις στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή στα πλαίσια του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η έρευνα βασίζεται σε δευτερογενή δεδομένα που αντλούνται από βιβλία, επιστημονικά άρθρα, παρουσιάσεις, στατιστικές αναλύσεις και ιστότοπους. Η εργασία πραγματεύεται τη σύνδεση μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου, του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των διαδικτυακών αξιολογήσεων ως μέρος της συμπεριφοράς του καταναλωτή, στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής προφορικής φήμης. Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, που έχει ως κέντρο τις ανάγκες και τη συμπεριφορά του καταναλωτή στις ηλεκτρονικές αγορές, βοηθάει τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο να εξασφαλίζουν μια όσο το δυνατόν θετικότερη προφορική φήμη, επομένως θετικές αξιολογήσεις στο διαδίκτυο, άρα προτίμηση από όλο και περισσότερους καταναλωτές. Η ανάλυση ξεκινά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, συνεχίζεται με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και καταλήγει στις διαδικτυακές αξιολογήσεις ως μέρος της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή, στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής προφορικής φήμης. Η βιβλιογραφική έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι διαδικτυακές αξιολογήσεις έχουν μεγάλη επίδραση στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και ότι η επίδραση αυτή μεγαλώνει όσο αυξάνεται ο αριθμός των αγορών που πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά. Αυτό δείχνει τις δυνατότητες που ανοίγονται για τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις και μια πρόταση είναι να παροτρύνουν τους καταναλωτές να αξιολογούν συστηματικά ό,τι αγοράζουν ηλεκτρονικά.el
heal.advisorNameΜπουκουβάλα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages63-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons