Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11409
Title: Μάρκετινγκ αισθήσεων και συμπεριφορά του καταναλωτή. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Μάρκετινγκ
Marketing
Keywords: Συμπεριφορά Καταναλωτή,Consumer Behavior,Λήψη Απόφασης Καταναλωτών,Consumer Decision Making
Issue Date: 16-Jul-2020
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11409
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons