Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΟρφανού, Χρυσοβαλάντοel
dc.date.accessioned2020-07-16T04:56:01Z-
dc.date.available2020-07-16T04:56:01Z-
dc.date.issued2020-07-16-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11409-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣυμπεριφορά Καταναλωτήel
dc.subjectConsumer Behavioren
dc.subjectΛήψη Απόφασης Καταναλωτώνel
dc.subjectConsumer Decision Makingen
dc.titleΜάρκετινγκ αισθήσεων και συμπεριφορά του καταναλωτή. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1683el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T16:32:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-07-07-
heal.bibliographicCitationΟρφανου,Χ.,2020. Μάρκετινγκ αισθήσεων και συμπεριφορά του καταναλωτή. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση του μάρκετινγκ αισθήσεων, της συμπεριφοράς του καταναλωτή και άλλων στοιχείων που συνδέονται με τις παραπάνω έννοιες. Έγινε προσπάθεια για την ορθότερη και όσο το δυνατόν πληρέστερη προσέγγιση του θέματος με τρόπο απλό και κατανοητό μέσω της χρήσης διαγραμματικών αναπαραστάσεων, εικόνων και παραδειγμάτων. Το ανταγωνιστικό περιβάλλον και οι αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών αναγκάζουν τις εταιρείες να αναζητήσουν νέες μεθόδους και εργαλεία δημιουργίας αξίας των πελατών. Οι αρχές και τα μοντέλα του παραδοσιακού μάρκετινγκ έγιναν ανεπαρκή και έπρεπε να ολοκληρωθούν με νέες λύσεις. Πλέον, οι εταιρίες, τα καταστήματα λιανικής πώλησης και οι χώροι φιλοξενίας και εστίασης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τεχνικές στρατηγικής του μάρκετινγκ αισθήσεων, έτσι ώστε να επηρεάσουν την συμπεριφορά του καταναλωτή. Η κατανόηση της ψυχολογίας και της αντίληψης του καταναλωτή στον τρόπο που επιλέγει, σκέφτεται και δρα στις αγορές αποτελούν κύρια πηγή για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών. Η χρήση των αισθήσεων στο μάρκετινγκ είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη συμπεριφορά του καταναλωτή εφόσον όλες οι μελέτες του μάρκετινγκ αισθήσεων βασίζονται στις αποκρίσεις των καταναλωτών. Σημαντικός αρωγός σε κάθε τεχνική του μάρκετινγκ αισθήσεων είναι η τεχνολογία. Ελπίζω το περιεχόμενο να καλύπτει, όχι µόνο το εξεταζόμενο θέμα, αλλά να ανταποκρίνεται και στις απαιτήσεις των καθηγητών µου.el
heal.advisorNameΜπουκουβάλα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages128-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons