Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11098
Title: Native advertising: Η νέα τάση στην ψηφιακή διαφήμιση και η επίδραση της στην συμπεριφορά των καταναλωτών.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Μάρκετινγκ
Marketing
Keywords: Διαφήμιση,Advertising,Συμπεριφορά καταναλωτών,Consumer behavior
Issue Date: 3-Jun-2020
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11098
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΕΛΙΚΙΔΟΥ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ784.67 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons