Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜελικίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-06-03T10:12:00Z-
dc.date.available2020-06-03T10:12:00Z-
dc.date.issued2020-06-03-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/11098-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτώνel
dc.subjectConsumer behavioren
dc.titleNative advertising: Η νέα τάση στην ψηφιακή διαφήμιση και η επίδραση της στην συμπεριφορά των καταναλωτών.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1660el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingen
heal.dateAvailable2024-01-06T18:03:47Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2020-06-02-
heal.bibliographicCitationΜελικίδου,Μ.,2020. Native advertising: Η νέα τάση στην ψηφιακή διαφήμιση και η επίδραση της στην συμπεριφορά των καταναλωτών. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.advisorNameΜπουκουβάλα, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages54-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΕΛΙΚΙΔΟΥ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ784.67 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons