Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1103
Title: Το Τραπεζικό Μάρκετινγκ μέσω του σχεδιασμού, της τοποθέτησης και της προώθησης των προϊόντων της καταναλωτικής πίστης στην ελληνική αγορά. Μελέτη και εφαρμογή από Αγροτική, Eurobank και Εθνική.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Τραπεζικό μάρκετινγκ -- Ελλάδα
Keywords: Τραπεζική αγορά,Τραπεζικά προϊόντα,Τραπεζικές εργασίες,Eurobank EFG,Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος,Αγροτική Τράπεζα
Issue Date: 5-Aug-2014
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1103
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
log_20120527.pdfΠτυχιακή εργασία1.29 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons