Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουντούρης, Γρηγόριοςel
dc.date.accessioned2014-08-05T08:47:30Z-
dc.date.available2014-08-05T08:47:30Z-
dc.date.issued2014-08-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/1103-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤραπεζική αγοράel
dc.subjectΤραπεζικά προϊόνταel
dc.subjectΤραπεζικές εργασίεςel
dc.subjectEurobank EFGel
dc.subjectΕθνική Τράπεζα της Ελλάδοςel
dc.subjectΑγροτική Τράπεζαel
dc.titleΤο Τραπεζικό Μάρκετινγκ μέσω του σχεδιασμού, της τοποθέτησης και της προώθησης των προϊόντων της καταναλωτικής πίστης στην ελληνική αγορά. Μελέτη και εφαρμογή από Αγροτική, Eurobank και Εθνική.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΤραπεζικό μάρκετινγκ -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-07T15:36:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2012-
heal.abstractΣτην παρούσα μελέτη ερευνάται ο ρόλος του Τραπεζικού Μάρκετινγκ στα πλαίσια λειτουργίας του ελληνικού τραπεζικού συστήματος. Υπό το πρίσμα αυτής της ανάλυσης θα καταδείξουμε πως λειτουργεί το σχέδιο μεθοδολογίας σχεδίασης, τοποθέτησης και προώθησης των τραπεζικών προϊόντων της καταναλωτικής πίστης στα πλαίσια λειτουργίας των εμπορικών τραπεζών σε μια ανοικτή αγορά. Η ανάπτυξη του θέματος αυτού βασίζεται στα πορίσματα της σχετικής έρευνας που έλαβε χώρα στα πλαίσια της ελληνικής τραπεζικής αγοράς και που είχε ως αποτέλεσμα τη συγκέντρωση πλήρως αξιοποιήσιμων ερωτηματολογίων. Πριν τη παρουσίαση των σχετικών αποτελεσμάτων κρίθηκε σκόπιμη η ανάπτυξη επιλεγμένων θεμάτων σχετικά με το τραπεζικό μάρκετινγκ των καταναλωτικών προϊόντων. Με άλλα λόγια η δομή της παρούσας εργασίας στηρίζεται στο πέρασμα από τα γενικά στα ειδικά. Η ανάπτυξη των θεμάτων γίνεται σε δύο τόμους : ΤΟΜΟΣ Α΄ : Περιλαμβάνει θέματα με καθαρά θεωρητικό προσανατολισμό, η ανάπτυξη των οποίων βασίσθηκε κυρίως στην αρθρογραφία και βιβλιογραφία σχετικά με θέματα του τραπεζικού μάρκετινγκ γενικά και ειδικά με το μάρκετινγκ των προϊόντων καταναλωτικής πίστης στην ελληνική τραπεζική αγορά. Αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια: Στο Κεφάλαιο 1 γίνεται μία αναδρομή στην εμφάνιση και εξέλιξη του Μάρκετινγκ και του Τραπεζικού Μάρκετινγκ. Αναφέρονται κάποιες απόψεις που έχουν ειπωθεί σχετικά με το Μάρκετινγκ και τη σημασία του, καθώς επίσης και στα επιχειρήματα αυτών που επιτίθονται εναντίον του Μάρκετινγκ. Τέλος, γίνεται μία εκτενής αναφορά στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν οι τραπεζικές υπηρεσίες και εξηγείται η αναγκαιότητα εφαρμογής των αρχών του Μάρκετινγκ στον ελληνικό τραπεζικό χώρο. Στο Κεφάλαιο 2 υπάρχει μία εκτενής αναφορά σε σχέση με το μίγμα μάρκετινγκ στις τράπεζες. Περιγράφονται τα 4 κλασικά στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ (4 P’s),τα οποία είναι Product, Place, Price και Promotion. Το Κεφάλαιο 3 αναφέρεται στην όλη διαδικασία της πώλησης των τραπεζικών προϊόντων καταναλωτικής πίστης, από την αναγνώριση των αναγκών των πελατών από τα τραπεζικά στελέχη έως το κλείσιμο της συμφωνίας στην πώληση. Σημειώνονται θέματα που αφορούν ένα κομμάτι των πελατών, οι οποίοι παρουσιάζουν δυσκολίες στη δουλειά των τραπεζικών υπαλλήλων, λόγω των παραπόνων και των αντιρρήσεων που προβάλλουν. Τέλος, στο Κεφάλαιο 4 περιγράφεται η οργάνωση του Τμήματος ή της Διεύθυνσης Μάρκετινγκ στις τράπεζες που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο. Επίσης αναφέρεται το πώς είναι οργανωμένη η Διεύθυνση Καταναλωτικής Πίστης. ΤΟΜΟΣ Β΄: Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της σχετικής έρευνας. Στην Ενότητα 1 και 2 παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας κατόπιν επεξεργασίας των απαντήσεων που έδωσαν οι τράπεζες μέσα από το σχετικό ερωτηματολόγιο που τους υποβλήθηκε.el
heal.advisorNameΜηλιτσόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Τμήμα Λογιστικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages125-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
log_20120527.pdfΠτυχιακή εργασία1.29 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons