Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10537
Title: E-marketing μορφές, στρατηγικές και μέτρηση αποτελεσματικότητάς του.
Institution and School/Department of submitter: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου
Subject classification: Μάρκετινγκ
Marketing
Keywords: Ηλεκτρονικό marketing,E-marketing,Διαδικτυακοί καταναλωτές,E-customers,Μορφές και στρατηγικές,Strategies and forms
Issue Date: 8-Nov-2019
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10537
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑΓΚΟΠΟΥΛΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΑΛΠΑΚΙΔΟΥ ΤΖΟΒΑΝΝΑ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons