Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιαγκοπούλου, Ιφιγένειαel
dc.contributor.authorΚαλπακίδου, Τζοβάνναel
dc.date.accessioned2019-11-08T11:33:35Z-
dc.date.available2019-11-08T11:33:35Z-
dc.date.issued2019-11-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/10537-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΗλεκτρονικό marketingel
dc.subjectE-marketingel
dc.subjectΔιαδικτυακοί καταναλωτέςel
dc.subjectE-customersel
dc.subjectΜορφές και στρατηγικέςel
dc.subjectStrategies and formsel
dc.titleE-marketing μορφές, στρατηγικές και μέτρηση αποτελεσματικότητάς του.el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1618el
heal.classificationΜάρκετινγκel
heal.classificationMarketingel
heal.dateAvailable2024-01-06T18:14:30Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2019-11-08-
heal.bibliographicCitationΓιαγκοπούλου,Ι. ,Καλπακίδου,Τ. ,2019. E-marketing μορφές, στρατηγικές και μέτρηση αποτελεσματικότητάς του. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία το αντικείμενο μελέτης είναι το ηλεκτρονικό marketing (e-marketing). Η εργασία δομείται σε τέσσερα κεφάλαια καθένα από τα οποία μελετά και επί μέρους τομείς. Στο πρώτο κεφάλαιο μιλάμε για τις μορφές του ηλεκτρονικού marketing (άμεσο και έμμεσο). Κάνουμε μια εισαγωγή στο ηλεκτρονικό marketing και ορίζουμε την έννοιά του. Στη συνέχεια, εστιάζουμε στις μορφές του ηλεκτρονικού marketing και αναλύουμε τις λειτουργίες του με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που έχει. Τέλος, θα μιλήσουμε για τις μορφές και τα μέσα προώθησής του. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρουμε τις στρατηγικές του e-marketing και τους διαδικτυακούς καταναλωτές (e-customers). Επισημαίνουμε τις κατηγορίες των στρατηγικών marketing και των διαδικτυακών καταναλωτών καθώς και τα εργαλεία ανάπτυξης στρατηγικής, γίνεται μια σύντομη αναφορά στο marketing μέσων κοινωνικής δικτύωσης (SMM), στους λόγους χρήσης του διαδικτύου -τα ερεθίσματα των καταναλωτών στις online συναλλαγές, τους τρόπους πληρωμής και ασφάλειας για τους διαδικτυακούς καταναλωτές- και καταλήγουμε με αναφορές στις δημόσιες σχέσεις (PR), στο branding και στο πλαίσιο σχεδιασμού ηλεκτρονικού marketing. Στο τρίτο κεφάλαιο μιλάμε για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας του e-marketing, τους δείκτες διαδικτυακής ανάλυσης (KPI'S), τα web metrics and analytics, τα εργαλεία διαδικτυακής ανάλυσης (web analytic tools) και τα metrics and analytics των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και κλείνουμε το κεφάλαιο με μικρή αναφορά στο return of investment (ROI= απόδοση επένδυσης) . Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας παρατίθεται το πρότυπο του ερωτηματολογίου που δημιουργήθηκε, τα αποτελέσματά του, καθώς και το σύνολο των συμπερασμάτων που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο και τη συνολική εργασία.el
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages74-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑΓΚΟΠΟΥΛΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΑΛΠΑΚΙΔΟΥ ΤΖΟΒΑΝΝΑ.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons