Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5977
Title: Μπορεί η γλώσσα των βιβλίων να διαμορφώσει συνειδήσεις; Μία ερευνητική προσέγγιση στην πολιτισμολογία της γλώσσας και της διδασκαλίας της για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Could textbooks language change our attitudes? A research approach in language and culture acquisition for K-12 graders
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Subject classification: Διδασκαλία--Μέθοδοι
Γλώσσα και γλώσσες--Μελέτη και διδασκαλία
Παιδική λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία
Keywords: Λογοτεχνικά βιβλία,Διδακτική της γλώσσας,Γλώσσα των βιβλίων,Πολιτιστικό περιβάλλον του παιδιού,Κοινωνικό περιβάλλον του παιδιού,Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5977
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9108
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Appears in Collections:Τόμος 12 (1999)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons