Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5977
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Σμαράγδα | el |
dc.date.accessioned | 2015-11-05T13:50:09Z | - |
dc.date.available | 2015-11-05T13:50:09Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5977 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9108 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Λογοτεχνικά βιβλία | el |
dc.subject | Διδακτική της γλώσσας | el |
dc.subject | Γλώσσα των βιβλίων | el |
dc.subject | Πολιτιστικό περιβάλλον του παιδιού | el |
dc.subject | Κοινωνικό περιβάλλον του παιδιού | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title | Μπορεί η γλώσσα των βιβλίων να διαμορφώσει συνειδήσεις; Μία ερευνητική προσέγγιση στην πολιτισμολογία της γλώσσας και της διδασκαλίας της για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.title | Could textbooks language change our attitudes? A research approach in language and culture acquisition for K-12 graders | en |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.generalDescription | Κείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά | el |
heal.classification | Διδασκαλία--Μέθοδοι | el |
heal.classification | Γλώσσα και γλώσσες--Μελέτη και διδασκαλία | el |
heal.classification | Παιδική λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλία | el |
heal.dateAvailable | 2015-11-05T13:51:09Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.publicationDate | 1999 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. [178]-179 | el |
heal.bibliographicCitation | Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές | el |
heal.abstract | Κοινωνιολογικές μελέτες σε σχέση με. την πρώτη σχολική ηλικία και τη διδακτική της γλώσσας παρουσιάζουν πώς η πολιτιστική ταυτότητα κάθε παιδιού καθρεφτίζεται ατη γλώσσα του και πώς η γλώσσα των βιβλίων που χρησιμοποιούνται από τα παιδιά διαμορφώνει στάσεις ζωής και αντιλήψεις σε σχέση με την ιδεολογικά φορτισμένη γλώσσα του δασκάλου και την ευαισθητοποίησή του ως προς τις πολιτιστικές αποχρώσεις της γλώσσας την οποία φέρνει μέσα στην τάξη. Σε συνάφεια με τα παραπάνω βρίσκεται και η δια¬μόρφωση ή αλλαγή νοοτροπίας των παιδιών σε θέματα όπως τα δύο φύλα και οι ρόλοι τους στη ζωή, η στάση απέναντι οτα άτομα με ειδικές ανάγκες και άλλες κατηγορίες που εξετάζονται μέσα από τη λειτουργική χρήση παιδικών λογοτεχνικών βιβλίων. Ειδικότερα στις μελέτες αυτές παρουσιάζονται τα πορίσματα επιστημονικών ερευνών σε παγκόσμιο επίπεδο, γίνονται παρατηρήσεις για το ρόλο του εκπαιδευτικού και του γενικότερου κοινωνικού περιβάλλοντος του παιδιού και προτείνονται παράγοντες που πρέπει να λαμβά- νουν οι εκπαιδευτικοί υπόψη τους σε σχέση με στρατηγικές διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. | el |
heal.abstract | Studies in Sociology and Early Childhood Education illustrate how a minority culture’s home background influences reding in the language of the majority culture. Cultural influences in children's Learning is loundamentally related to the language that we use in school and the books. An ERIC research is examining the effects of reading stories and other books of literature on children's grouth of vocabulary or of producing more complex adult-child interaction. The way that children's books influence children's behavior and affects on changing or developing attitudes is the main concern of this article. The findings of the research which is presented in it concludes to useful suggestions for the teaching of language at school and the cultural implications that a teacher should be aware of. | en |
heal.numberOfPages | σσ.[157]-179 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
heal.journalName | Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 12 (1999) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 12 (1999) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μπορεί η γλώσσα των βιβλίων να διαμορφώσει συνειδήσεις.pdf | 3.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License