Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5977
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Σμαράγδαel
dc.date.accessioned2015-11-05T13:50:09Z-
dc.date.available2015-11-05T13:50:09Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5977-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9108-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΛογοτεχνικά βιβλίαel
dc.subjectΔιδακτική της γλώσσαςel
dc.subjectΓλώσσα των βιβλίωνel
dc.subjectΠολιτιστικό περιβάλλον του παιδιούel
dc.subjectΚοινωνικό περιβάλλον του παιδιούel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΜπορεί η γλώσσα των βιβλίων να διαμορφώσει συνειδήσεις; Μία ερευνητική προσέγγιση στην πολιτισμολογία της γλώσσας και της διδασκαλίας της για την πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleCould textbooks language change our attitudes? A research approach in language and culture acquisition for K-12 gradersen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικάel
heal.classificationΔιδασκαλία--Μέθοδοιel
heal.classificationΓλώσσα και γλώσσες--Μελέτη και διδασκαλίαel
heal.classificationΠαιδική λογοτεχνία--Μελέτη και διδασκαλίαel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:51:09Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1999-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [178]-179el
heal.bibliographicCitationΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπέςel
heal.abstractΚοινωνιολογικές μελέτες σε σχέση με. την πρώτη σχολική ηλικία και τη διδακτική της γλώσσας παρουσιάζουν πώς η πολιτιστική ταυτότητα κάθε παιδιού καθρεφτίζεται ατη γλώσσα του και πώς η γλώσσα των βιβλίων που χρησιμοποιούνται από τα παιδιά διαμορφώνει στάσεις ζωής και αντιλήψεις σε σχέση με την ιδεολογικά φορτισμένη γλώσσα του δασκάλου και την ευαισθητοποίησή του ως προς τις πολιτιστικές αποχρώσεις της γλώσσας την οποία φέρνει μέσα στην τάξη. Σε συνάφεια με τα παραπάνω βρίσκεται και η δια¬μόρφωση ή αλλαγή νοοτροπίας των παιδιών σε θέματα όπως τα δύο φύλα και οι ρόλοι τους στη ζωή, η στάση απέναντι οτα άτομα με ειδικές ανάγκες και άλλες κατηγορίες που εξετάζονται μέσα από τη λειτουργική χρήση παιδικών λογοτεχνικών βιβλίων. Ειδικότερα στις μελέτες αυτές παρουσιάζονται τα πορίσματα επιστημονικών ερευνών σε παγκόσμιο επίπεδο, γίνονται παρατηρήσεις για το ρόλο του εκπαιδευτικού και του γενικότερου κοινωνικού περιβάλλοντος του παιδιού και προτείνονται παράγοντες που πρέπει να λαμβά- νουν οι εκπαιδευτικοί υπόψη τους σε σχέση με στρατηγικές διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.el
heal.abstractStudies in Sociology and Early Childhood Education illustrate how a minority culture’s home background influences reding in the language of the majority culture. Cultural influences in children's Learning is loundamentally related to the language that we use in school and the books. An ERIC research is examining the effects of reading stories and other books of literature on children's grouth of vocabulary or of producing more complex adult-child interaction. The way that children's books influence children's behavior and affects on changing or developing attitudes is the main concern of this article. The findings of the research which is presented in it concludes to useful suggestions for the teaching of language at school and the cultural implications that a teacher should be aware of.en
heal.numberOfPagesσσ.[157]-179el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 12 (1999)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 12 (1999)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons