Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5974
Title: Το παιδαγωγικό περιεχόμενο στην αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή και οι ανασταλτικοί παράγοντες της εφαρμογής του
The pedagogical context in student's progress evaluation and weak points in its implementation
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Subject classification: Εκπαίδευση--Αξιολόγηση
Μαθητές--Αξιολόγηση
Μαθητές--Αποδοτικότητα
Keywords: Μαθησιακές διαδικασίες,Παιδαγωγικές διαδικασίες,Σχολείο,Μαθητής,Σχολική επίδοση,Αξιολόγηση,Στάδια αξιολόγησης
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5974
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9160
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Appears in Collections:Τόμος 12 (1999)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons