Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Χαράλαμπος Ι.el
dc.date.accessioned2015-11-05T13:46:53Z-
dc.date.available2015-11-05T13:46:53Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5974-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9160-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜαθησιακές διαδικασίεςel
dc.subjectΠαιδαγωγικές διαδικασίεςel
dc.subjectΣχολείοel
dc.subjectΜαθητήςel
dc.subjectΣχολική επίδοσηel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΣτάδια αξιολόγησηςel
dc.titleΤο παιδαγωγικό περιεχόμενο στην αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή και οι ανασταλτικοί παράγοντες της εφαρμογής τουel
dc.titleThe pedagogical context in student's progress evaluation and weak points in its implementationen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικάel
heal.classificationΕκπαίδευση--Αξιολόγησηel
heal.classificationΜαθητές--Αξιολόγησηel
heal.classificationΜαθητές--Αποδοτικότηταel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:47:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate1999-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [97]el
heal.abstractΣτο εισαγωγικό μέρος της παρούσας μελέτης επισημαίνεται με έμφαση ότι η αξιολόγηση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το σύνολο των μαθησιακών και ευρύτερα των παιδαγωγικών ενεργειών του σχολείου. Αυτό συνεπάγεται ότι η μορφή που παίρνει η αξιολόγηση εξαρτάταιαπό τον τρόπο, με τον οποίο λειτουργεί και είναι οργανωμένο το σχολείο. Ακολούθως προσδιορίζονται οι βασικές έννοιες του κειμένου, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στις έννοιες της αξιολόγησης και της επίδοσης. Στη συνέχεια σχηματοποιείται η διαδικασία της αξιολόγησης σε πέντε στάδια, τα οποία θεωρούμε ότι κατέχουν καταλυτική θέση στην παιδαγωγική εφαρμογή της. Σε συνδυασμό με τα στάδια αυτά και σε σχέση πάντα με το μαθητή και τις μαθησιακές διαδικασίες παρουσιάζονται οι σημαντικότερες διαστάσεις της παιδαγωγικής λειτουργίας της αξιολόγησης. Την τελευταία ενότητα της μελέτης αποτελεί η ανάδειξη των παραγόντων που εμποδίζουν ή παρεμποδίζουν την πρακτική εφαρμογή του παιδαγωγικού περιεχομένου της αξιολόγησης και οι οποίοι έχουν ως σημείο αναφοράς τη συγκεκριμένη ελληνική σχολική και ευρύτερα κοινωνική πραγματικότητα.el
heal.abstractIn the introduction section of the certain study it is stressed with empasis that, valuation is closely linked with the mass of learning and the wide pedagogical effprt of the scool. Thiw implies thst the form in which valuation undertakes depends on the way. the school is organized and way it functions Next, the basic meaning are defined in the text, giving specific importance on the meaning of valuation and progress. In continuation the process of valuation is schematized in five stages, by which we regard that they have, in the application of pedagogic, a katalylic position. In connection with those stages and related always with the pupil and the learning functions which are presented as the most importand extensions in the pedagogical function of valuation The last section of the study consists knowing the factors that prevent or stop the practical appliance for the pedagogical contents of valuation and of which they have as a point of research the Greek school and the wide social reality.en
heal.numberOfPagesσσ. [79]-[97]el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 12 (1999)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 12 (1999)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons