Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Χαράλαμπος Ι.el
dc.date.accessioned2015-11-05T13:46:53Z-
dc.date.available2015-11-05T13:46:53Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5974-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9160-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleΤο παιδαγωγικό περιεχόμενο στην αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή και οι ανασταλτικοί παράγοντες της εφαρμογής τουel
dc.titleThe pedagogical context in student's progress evaluation and weak points in its implementationen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:47:53Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate1999-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 97el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 12 (1999)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 12 (1999)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. το παιδαγωγικο περιεχομενο στην αξιολογηση.pdf3.58 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons