Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5962
Title: Το Ολιγοθέσιο Σχολείο ως μία δυνατότητα αποσχολειοποίησης του Πολυθέσιου Δημοτικού Σχολείου
The understuffed (small) school as a possibility of reforming the organisation and function of the overstuffed (big) elementary school
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Subject classification: Ολιγοθέσια σχολεία--Ελλάδα
Εκπαίδευση, Στοιχειώδης -- Ελλάδα
Keywords: Σύνθεση τάξεων,Διαφοροποιημένη διδασκαλία,Ολιγοθέσιο Δημοτικό Σχολείο,Πολυθέσιο Δημοτικό Σχολείο,Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5962
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9159
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Appears in Collections:Τόμος 13 (2000)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons