Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοσσυβάκη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2015-11-05T13:09:20Z-
dc.date.available2015-11-05T13:09:20Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5962-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9159-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΣύνθεση τάξεωνel
dc.subjectΔιαφοροποιημένη διδασκαλίαel
dc.subjectΟλιγοθέσιο Δημοτικό Σχολείοel
dc.subjectΠολυθέσιο Δημοτικό Σχολείοel
dc.subjectΟλοήμερο Δημοτικό Σχολείοel
dc.titleΤο Ολιγοθέσιο Σχολείο ως μία δυνατότητα αποσχολειοποίησης του Πολυθέσιου Δημοτικού Σχολείουel
dc.titleThe understuffed (small) school as a possibility of reforming the organisation and function of the overstuffed (big) elementary schoolen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.generalDescriptionΚείμενο στα ελληνικά με περίληψη στα ελληνικά και αγγλικάel
heal.classificationΟλιγοθέσια σχολεία--Ελλάδαel
heal.classificationΕκπαίδευση, Στοιχειώδης -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:10:20Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2000-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. [72]-73el
heal.abstractΤο θέμα αυτό πραγματεύεται τις δυνατότητες, τις οποίες μεταξύ άλλων, προσφέρει η διαφορετική σύνθεση των συμπλεγμάτων τάξεων ή των τμημάτων στο ολιγοθέσιο σχολείο. Η πρώτη πτυχή του θέματος αναφέρεται στην κριτική που ασκείται στο σχολείο, προκειμένου αυτό να αποβάλλει τα αρνητικά χαρακτηριστικά. Η δεύτερη πτυχή αναφέρεται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ολιγοθεσίου και του πολυθεσίου δημοτικού σχολείου από τη σκοπιά των σύγχρονων απαιτήσεων και κυρίως των δυνατοτήτων που προσφέρει η με¬τατροπή τους σε ολοήμερο σχολείο. II τρίτη πτυχή πραγματεύεται τις δυνατότητες που προσφέρει η διαφοροποιημένη διδασκαλία, έτσι ώστε τόσο το ολιγοθέσιο όου και το πο- λυθέοιο σχολείο να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά του ολοήμερου σχολείου με την προσφορά εναλλακτικών διδακτικών και μαθησιακών δραστηριοτήτων, ακόμα και στο πρωινό σχολικό πρόγραμμα. Η μελέτη αυτή ολοκληρώνεται με τη διαπίστωση -πρόταση. Προτείνεται η δημιουργία πολυθεσίου δημοτικού σχολείου που στο προμεσημβρινό του πρόγραμμα θα λειτουργεί και με χαρακτηριστικά του ολιγοθεσίου καί του μεταμεσημβρινού προγράμματος του ολοήμερου σχολείου.el
heal.abstractThis paper deals with the possibilities offered by the different composition of classes or sections in the understaffed school (one teacher for more than one classes). The first aspect of the subject refers to the criticism which is made about the school, so that it (the school) will eliminate the negative characteristics. The second aspect refers to the special characteristics of the understuffed and the well or oversaffed elememtary school, taking into account the contemporary needs and possibilities which are offered by turning these schools to an allday school Hie third aspect has to do with the possibilities offered by the differentiated teaching, so that both of these types of school will get enriched with the characteristics of an all day- school in terms of alternative teaching and learning activities. This study is completed with the following suggestion Thus, we suggest a big primary'school which will function with both the characteristics of an understaffed school in its morning programme and the afternoon programme of an all day school.en
heal.numberOfPagesσσ. [45]-73el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (2000)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 13 (2000)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons