Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοσσυβάκη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2015-11-05T13:09:20Z-
dc.date.available2015-11-05T13:09:20Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5962-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9159-
dc.rightsDefault License-
dc.subject--
dc.titleΤο ολιγοθέσιο σχολείο ως μία δυνατότητα αποσχολειοποίησης του πολυθέσιου δημοτικού σχολείουel
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.secondaryTitleThe understuffed (small) school as a possibility of reforming the organisation and function of the overstuffed (big) elementary schoolen
heal.dateAvailable2015-11-05T13:10:20Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2000-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 72-73el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 13 (2000)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 13 (2000)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons