Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5959
Title: Η διαδικασία του λεξιλογίου βάσει των νέων σχολικών εγχειριδίων γλωσσικής διδασκαλίας του γυμνασίου. Εκτίμηση του βαθμού αφομοίωσης και αξιοποίησης του με βάση μαθητικές παραγωγές γραπτού λόγου
Teaching vocabulary with the new textbooks for modern greek language coursesin greek junior high schools. An empirical account of students vocabulary knowledge and use as a result of measures in their written essays
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Keywords: Νεοελληνική γλώσσα,Διδασκαλία λεξιλογίου,Παραγωγή γραπτού λόγου,Θεματικές λέξεις κλειδιά
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5959
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9051
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Appears in Collections:Τόμος 21 (2008-2009)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons