Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαραδιά, Μαρίαel
dc.contributor.authorΓκλαβάς, Σωτήριοςel
dc.contributor.authorΜήτσης, Ναπολέων Σπ.el
dc.contributor.authorΤζιμώκας, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2015-11-05T13:04:39Z-
dc.date.available2015-11-05T13:04:39Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5959-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9051-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΝεοελληνική γλώσσαel
dc.subjectΔιδασκαλία λεξιλογίουel
dc.subjectΠαραγωγή γραπτού λόγουel
dc.subjectΘεματικές λέξεις κλειδιάel
dc.titleΗ διαδικασία του λεξιλογίου βάσει των νέων σχολικών εγχειριδίων γλωσσικής διδασκαλίας του γυμνασίου. Εκτίμηση του βαθμού αφομοίωσης και αξιοποίησης του με βάση μαθητικές παραγωγές γραπτού λόγουel
dc.titleTeaching vocabulary with the new textbooks for modern greek language coursesin greek junior high schools. An empirical account of students vocabulary knowledge and use as a result of measures in their written essaysen
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.dateAvailable2015-11-05T13:05:40Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 128 - 130el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel
heal.journalNameΕπιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 21 (2008)el
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 21 (2008-2009)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons