Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5923
Title: Σχολική ένταξη των παιδιών με βαριά-πολλαπλή αναπηρία: πρόκληση για την ειδική παιδαγωγική στην χώρα μας
Pupils with severe disabilities in integrative classes - Impulses for the further development of pedagogics for pupils with severe disabilities
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Keywords: -
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/5923
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.9153
Publisher: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Appears in Collections:Τόμος 14 (2001)



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons